dijous, 24 de gener del 2019

Entrevista a Radio Cerdanyola


Ahir 23-01, en l'espai de ràdio Cerdanyola, promulgat per la gent gran, em van realitzar una entrevista, interessant-se en totes les meves facetes actuals, tant de guionista, de l'últim curtmetratge "El violi" que també vaig actuar com a actriu. De la meva faceta de poeta, on vaig exposar els meus pròxims recitals que estic preparant en la setmana dedicada a la dona del 4 al 8 de març. També van parlar i fins i tot recità un vers del meu últim poemari "I el tu vas arribar" per acabar amb la meva faceta d'escriptora, ja que per al pròxim Sant Jordi,  surt a la llum la meva última novel·la "Experiència mal aplicada". És del gènere, novel·la negra i es publica en català i castellà.
 
Quan tingui l'entrevista registrada us la passaré, perquè la pugueu escoltar




Tessa Barlo

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada